Нова жіноча група MADEIN була представлена.
143 Entertainment оприлюднили профілі учасниць MADEIN (Mashiro, Yeseo, Miyu, Soohye, Gaeun, Serina і Nagomi) на офіційних каналах групи в соціальних мережах опівночі 29 липня.
Згідно з оприлюдненими профілями, MADEIN складається з семи учасниць: Mashiro (народжена в 1999 році), Yeseo (2005), Miyu (2003), Soohye (2004), Gaeun (2005), Serina (2006) і Nagomi (2007).
Mashiro, яка здобула визнання завдяки своїм талантам під час діяльності в Kep1er, є учасницею, відомою своїм візуальним привабленням та відмінними лідерськими навичками. Yeseo, також колишня учасниця Kep1er, вразила фанів своїми винятковими вокальними здібностями.
Miyu, Soohye і Gaeun, які були активними у групі LIMELIGHT, привносять збалансовану суміш візуальних, вокальних та виконавських навичок, що, як очікується, створить стабільну командну хімію. Serina та Nagomi, які брали участь у "PRODUCE 101 JAPAN THE GIRLS", додають свіжу чарівність групі.
Назва MADEIN означає групу, створену з любов'ю фанів (WE MADEIN U), більшість учасниць якої дебютували через відбіркові програми. Додавання Mashiro і Yeseo з Kep1er, разом з колишніми учасницями LIMELIGHT, привернуло значну увагу фанів K-pop.
Ще до свого офіційного дебюту, MADEIN були обрані рекламними моделями для різних брендів у сфері моди, краси та харчових продуктів, демонструючи свій зоряний потенціал і позиціонуючи себе як перспективна жіноча група п'ятого покоління.
За словами агенції, група вже має 4 підтверджені рекламні контракти, 3 заплановані реклами і 3 знаходяться на стадії обговорення.
MADEIN планують свій офіційний дебют у вересні.
Корейські користувачі мережі коментують:
"Kang Yeseo та Mashiro чудові, але що не так з маркетингом?"
"Їм потрібно змінити свою маркетингову стратегію."
"Чи це єдиний спосіб, як вони можуть отримати вірусний маркетинг?"
"Хто вони взагалі?"
"Що, Kep1er вже закінчили?"
"Чому генеральний директор хвалиться вже отриманими рекламними контрактами?"
"Це вже здається маленькою компанією."
"Не найкращий спосіб почати."
"Вони повинні знайти інший спосіб просувати дівчат замість того, щоб хвалитися всіма отриманими рекламними контрактами."
"Я не думаю, що кількість реклам важлива..."