Новини
2 серпня 2024

К-нетизени реагують на наймання HYBE колишнього президента SM Entertainment на посаду голови HYBE Japan

article_image

HYBE оголосили про стратегію "HYBE 2.0", яка спрямована на забезпечення домінуючої позиції у майбутній індустрії розваг. Компанія має намір розширити свою глобальну бізнес-модель фандомів та інноваційно реагувати на змінюваний ринок.


Основні компоненти стратегії включають зміцнення глобальних стратегій, інвестування ресурсів, покращення музичних сервісів, розширення спектру аудиторії через глобальну систему лейблів, включаючи HYBE AMERICA, HYBE LATIN AMERICA, HYBE JAPAN та інші.


Однією з ключових стратегій, яка привернула увагу корейських нетизенів, стало рішення HYBE найняти Kim Young Min, колишнього президента SM Entertainment, на посаду голови HYBE JAPAN.

Багато корейських нетизенів зібралися в онлайн-спільноті, щоб поділитися своїми думками щодо останнього кроку HYBE та звернули увагу на те, що Kim Young Min поділяє схожі ідеології з Yoon Seok Joon, CEO HYBE AMERICA та засновником BTS.


Нетизени порівнювали минулі інтерв'ю як голови Kim Young Min, так і CEO Yoon Seok Joon, і підкреслювали, що обидва вважають, що існує ідеальне рівняння для створення ідеальної групи айдолів.


Минуле інтерв'ю CEO Yoon Seok Joon:

"Нещодавно ми почали відчувати, що нарешті знайшли правильну формулу і правильну мову", сказав CEO Yoon. "Ми тепер віримо, що розуміємо оптимальний спосіб спілкуватися з фанатами та будувати фандом. Ми думаємо, що цю формулу можна потенційно застосувати до TXT та інших артистів, які дебютуватимуть пізніше."

Чи справді Big Hit знайшли успішну формулу? Чи можна цю методику дійсно застосувати до інших груп? Якщо так, які наслідки це матиме для інших компаній у музичній індустрії у їхніх стосунках з артистами?


Минуле інтерв'ю колишнього президента SM Entertainment Kim Young Min:

"Girls' Generation можуть врешті-решт розпастися, але інша група займе їхнє місце. Через це, ми раніше бачили BoA або TVXQ як окремих артистів, але тепер ми починаємо бачити їх як артистів SM. У цьому сенсі бренд SM сам по собі став цінним активом."

Один корейський нетизен поділився:

"Я думаю, вони можуть створити ще одну групу, як BTS або Girls' Generation, застосовуючи їхню успішну формулу... Здається, стандарти найму в HYBE та риси, які вони шукають у талантах, дуже схожі."

Інші корейські нетизени коментували:

"Вау, вони навіть найняли Kim Young Min. Вони дійсно не мають ока на талант, я мушу визнати."
"Успіху обом."
"Це справді зарозуміло думати, що вони можуть створити ще одну групу, як Girls' Generation або BTS."
"Він чудово підходить компанії. лол."
"Вершина зарозумілості - думати, що вони можуть відтворити BTS або Girls' Generation."
"Чи справді існує формула успіху? Створення помірно успішної групи може мати формулу, але групи, як BTS і Girls' Generation... здається, вони пробували все, і все просто вдалося ідеально."
"Яка формула успіху HYBE? Знання? Популярність?"
"Якщо вони так впевнені в системі своєї компанії, чому вони не створили ще одну групу, як Girls' Generation або BTS?"
"І все ж, вони не створили ще одну групу, як Girls' Generation."
"Це легендарно, як вони найняли Kim Young Min лол."
"Вони ідеально підходять одне одному."