Корейський інститут корпоративної репутації оприлюднив рейтинг брендової цінності дівочих груп за серпень.
Згідно з аналізом великих даних інституту, aespa залишаються на першому місці за брендовою цінністю серед дівочих груп, за ними слідують IVE на другому місці, а Red Velvet — на третьому.
aespa втрималися на вершині з індексом 5,248,038, хоча це на 15.21% менше ніж минулого місяця, що можна пояснити їхнім світовим туром.
На другому місці знову IVE з індексом 3,139,779, незважаючи на зниження на 30.74% у порівнянні з минулим місяцем.
Red Velvet піднялися на третє місце з індексом 3,042,262, піднявшись на три позиції, незважаючи на зниження на 23.16% порівняно з даними минулого місяця.
Аналіз великих даних показав, що терміни, які найчастіше пов'язували з aespa цього місяця, були "встановлення рекордів", "переважання" та "успіх". Крім того, за ключовими словами, найчастіше шукали терміни "Supernova", "Armageddon" та "глобальний тур".
Топ-30 рейтингу виглядає так:
- aespa
- IVE
- Red Velvet
- KISS OF LIFE
- LE SSERAFIM
- TWICE
- BLACKPINK
- Oh My Girl
- cignature
- (G)I-DLE
- Apink
- TripleS
- ILLIT
- Girls' Generation
- NMIXX
- BABYMONSTER
- fromis_9
- STAYC
- H1-KEY
- Dreamcatcher
- MAMAMOO
- Cosmic Girls (WJSN)
- Kep1er
- LOONA
- NewJeans
- April
- woo!ah!
- Girls Day
- DIA
- BLING BLING