Новини
11 серпня 2024

aespa, IVE, та Red Velvet очолили рейтинг дівочих груп за серпень за версією Корейського інституту корпоративної репутації

article_image

Корейський інститут корпоративної репутації оприлюднив рейтинг брендової цінності дівочих груп за серпень.


Згідно з аналізом великих даних інституту, aespa залишаються на першому місці за брендовою цінністю серед дівочих груп, за ними слідують IVE на другому місці, а Red Velvet — на третьому.

aespa втрималися на вершині з індексом 5,248,038, хоча це на 15.21% менше ніж минулого місяця, що можна пояснити їхнім світовим туром.


На другому місці знову IVE з індексом 3,139,779, незважаючи на зниження на 30.74% у порівнянні з минулим місяцем.


Red Velvet піднялися на третє місце з індексом 3,042,262, піднявшись на три позиції, незважаючи на зниження на 23.16% порівняно з даними минулого місяця.


Аналіз великих даних показав, що терміни, які найчастіше пов'язували з aespa цього місяця, були "встановлення рекордів", "переважання" та "успіх". Крім того, за ключовими словами, найчастіше шукали терміни "Supernova", "Armageddon" та "глобальний тур".


Топ-30 рейтингу виглядає так:

  1. aespa
  2. IVE
  3. Red Velvet
  4. KISS OF LIFE
  5. LE SSERAFIM
  6. TWICE
  7. BLACKPINK
  8. Oh My Girl
  9. cignature
  10. (G)I-DLE
  11. Apink
  12. TripleS
  13. ILLIT
  14. Girls' Generation
  15. NMIXX
  16. BABYMONSTER
  17. fromis_9
  18. STAYC
  19. H1-KEY
  20. Dreamcatcher
  21. MAMAMOO
  22. Cosmic Girls (WJSN)
  23. Kep1er
  24. LOONA
  25. NewJeans
  26. April
  27. woo!ah!
  28. Girls Day
  29. DIA
  30. BLING BLING