Гурт BTS знову посів перше місце в рейтингу цінності брендів співаків за червень.
З 22 травня по 22 червня Корейський дослідницький інститут репутації брендів проаналізував великі дані про співаків, які зараз просуваються, у таких сферах, як участь споживачів, комунікація, медіа-активність і громадська діяльність, щоб визначити цінність бренду кожного співака. У цифровому вигляді вартість бренду вказує на такі показники, як бренди, про які найбільше говорять, де ці бренди найбільше активні та чому.
У червні BTS випередили трот-співака Lim Young Woong та зайняли перше місце із загальним рейтингом 9 048 607 балів бренду. Lim Young Woong з невеликим відривом йшов на другому місці з 8 287 506 балами, продемонструвавши зростання активності бренду порівняно з минулим місяцем, незважаючи на зниження рейтингу. Третє місце посіли Seventeen з 5 150 273 балами, тоді як IVE посіли 4 місце з 4 560 096 балами.
Ось 30 найкращих співаків за рейтингом вартості бренду за червень:
- BTS
- Lim Young Woong
- Seventeen
- IVE
- aespa
- ILLIT
- (G)I-DLE
- LE SSERAFIM
- IU
- Young Tak
- Lee Chan Won
- Na Hoon Ah
- BLACKPINK
- DAY6
- QWER
- BIBI
- PSY
- Jang Yoon Jung
- J.Y. Park
- TWS
- Jung Dong Won
- RIIZE
- Oh My Girl
- Sunmi
- TWICE
- Song Ga In
- Red Velvet
- Taeyeon
- Car the Garden
- Kang Daniel