Новини
22 червня 2024

Рейтинг цінності брендів співаків за червень: BTS, Lim Young Woong, Seventeen і IVE

article_image

Гурт BTS знову посів перше місце в рейтингу цінності брендів співаків за червень.


З 22 травня по 22 червня Корейський дослідницький інститут репутації брендів проаналізував великі дані про співаків, які зараз просуваються, у таких сферах, як участь споживачів, комунікація, медіа-активність і громадська діяльність, щоб визначити цінність бренду кожного співака. У цифровому вигляді вартість бренду вказує на такі показники, як бренди, про які найбільше говорять, де ці бренди найбільше активні та чому. 


У червні BTS випередили трот-співака Lim Young Woong та зайняли перше місце із загальним рейтингом 9 048 607 балів бренду. Lim Young Woong з невеликим відривом йшов на другому місці з 8 287 506 балами, продемонструвавши зростання активності бренду порівняно з минулим місяцем, незважаючи на зниження рейтингу. Третє місце посіли Seventeen з 5 150 273 балами, тоді як IVE посіли 4 місце з 4 560 096 балами. 


Ось 30 найкращих співаків за рейтингом вартості бренду за червень:

  1. BTS
  2. Lim Young Woong
  3. Seventeen
  4. IVE
  5. aespa
  6. ILLIT
  7. (G)I-DLE
  8. LE SSERAFIM
  9. IU
  10. Young Tak
  11. Lee Chan Won
  12. Na Hoon Ah
  13. BLACKPINK
  14. DAY6
  15. QWER
  16. BIBI
  17. PSY
  18. Jang Yoon Jung
  19. J.Y. Park
  20. TWS
  21. Jung Dong Won
  22. RIIZE
  23. Oh My Girl
  24. Sunmi
  25. TWICE
  26. Song Ga In
  27. Red Velvet
  28. Taeyeon
  29. Car the Garden
  30. Kang Daniel