Новини
15 серпня 2024

aespa очолили рейтинг репутації брендів ідол-груп у серпні 2024 року.

article_image

Згідно з аналізом великих даних щодо репутації брендів ідол-груп у серпні 2024 року, aespa зайняли перше місце, SEVENTEEN - друге, а IVE - третє.


Корейський інститут дослідження репутації корпорацій витягнув 76,116,437 великих даних брендів ідол-груп з 15 липня по 15 серпня для аналізу їх репутації. Порівняно з липневими даними (80,164,793), цього місяця загальна кількість даних зменшилася на 5.05%.


У результаті ТОП-30 рейтингу репутації брендів ідол-груп у серпні 2024 року склали:

  1. aespa
  2. SEVENTEEN
  3. IVE
  4. Red Velvet
  5. TripleS
  6. Stray Kids
  7. TWICE
  8. BLACKPINK
  9. NCT
  10. SHINee
  11. Enhypen
  12. BTS
  13. LE SSERAFIM
  14. TWS
  15. Girls' Generation
  16. Kiss Off Life
  17. The Boyz
  18. (G)I-DLE
  19. ILLIT
  20. RIIZE
  21. INFINITE
  22. NMIXX
  23. EXO
  24. BTOB
  25. HIGHLIGHT
  26. Super Junior
  27. ZB1
  28. Oh My Girl
  29. Apink
  30. Monsta X



aespa посіли перше місце з загальним балом 5,112,784 (індекс участі 203,742; індекс медіа 589,204; індекс комунікації 1,973,367 і індекс спільноти 2,346,469). Порівняно з минулим місяцем, бренд aespa зазнав падіння на 17.51%.


SEVENTEEN посіли друге місце з загальним балом 3,928,255 (індекс участі 357,602; індекс медіа 586,236; індекс комунікації 1,292,471 і індекс спільноти 1,691,946). Цей бренд також зазнав зниження на 4.63% у порівнянні з липнем.


На третьому місці IVE з загальним балом 3,807,785 (індекс участі 295,862; індекс медіа 414,888; індекс комунікації 1,069,102 і індекс спільноти 2,027,933). Порівняно з липнем, показники цього бренду знизилися на 17.20%.


Директор Корейського інституту дослідження репутації корпорацій Ку Чан-хван зазначив, що слова "довготривалий", "потужний" і "демонструвати" найбільше пов'язані з брендом aespa у серпні 2024 року. У аналізі ключових слів найчастіше згадувалися "Supernova", "музична сила" і "глобальний тур".