Згідно з аналізом великих даних щодо репутації брендів ідол-груп у серпні 2024 року, aespa зайняли перше місце, SEVENTEEN - друге, а IVE - третє.
Корейський інститут дослідження репутації корпорацій витягнув 76,116,437 великих даних брендів ідол-груп з 15 липня по 15 серпня для аналізу їх репутації. Порівняно з липневими даними (80,164,793), цього місяця загальна кількість даних зменшилася на 5.05%.
У результаті ТОП-30 рейтингу репутації брендів ідол-груп у серпні 2024 року склали:
- aespa
- SEVENTEEN
- IVE
- Red Velvet
- TripleS
- Stray Kids
- TWICE
- BLACKPINK
- NCT
- SHINee
- Enhypen
- BTS
- LE SSERAFIM
- TWS
- Girls' Generation
- Kiss Off Life
- The Boyz
- (G)I-DLE
- ILLIT
- RIIZE
- INFINITE
- NMIXX
- EXO
- BTOB
- HIGHLIGHT
- Super Junior
- ZB1
- Oh My Girl
- Apink
- Monsta X
aespa посіли перше місце з загальним балом 5,112,784 (індекс участі 203,742; індекс медіа 589,204; індекс комунікації 1,973,367 і індекс спільноти 2,346,469). Порівняно з минулим місяцем, бренд aespa зазнав падіння на 17.51%.
SEVENTEEN посіли друге місце з загальним балом 3,928,255 (індекс участі 357,602; індекс медіа 586,236; індекс комунікації 1,292,471 і індекс спільноти 1,691,946). Цей бренд також зазнав зниження на 4.63% у порівнянні з липнем.
На третьому місці IVE з загальним балом 3,807,785 (індекс участі 295,862; індекс медіа 414,888; індекс комунікації 1,069,102 і індекс спільноти 2,027,933). Порівняно з липнем, показники цього бренду знизилися на 17.20%.
Директор Корейського інституту дослідження репутації корпорацій Ку Чан-хван зазначив, що слова "довготривалий", "потужний" і "демонструвати" найбільше пов'язані з брендом aespa у серпні 2024 року. У аналізі ключових слів найчастіше згадувалися "Supernova", "музична сила" і "глобальний тур".