CEO Amuse Lee Seung Min висловила похвалу Wonyoung, яка відома завдяки "Jang Won Young Tint".
21 серпня, KST, CEO Amuse Lee Seung Min на своїх сторінках у соціальних мережах висловила вдячність моделі Amuse Wonyoung.
Вона написала:
"Я зустрічала багато знаменитостей у своїй роботі, але Amuse Girl Wonyoung — це професіоналка та чудова людина, яка дбає як про бренд, так і про співробітників", підкреслюючи її ставлення.
Lee Seung Min також оцінила її щиру зацікавленість у бренді, зазначивши: "Вона навіть знала про новини про придбання Amuse компанією Shinsegae заздалегідь і привітала нас", та похвалила її за те, що вона постійно підтримує зв'язок з брендом, який представляє.
Тим часом, 2-го числа цього місяця, Amuse оголосила, що буде придбана Shinsegae International за 71,3 мільярда вон. Shinsegae International прагнула придбати Amuse як ключову стратегію розширення свого портфоліо косметичного бізнесу, яке було зосереджене переважно на розкішних та преміальних продуктах, та для просування свого глобального бізнесу.