Новини
2 липня 2024

Модельєр звинуватив Лісу з BLACKPINK у плагіаті у кліпі "Rockstar"

article_image

Нещодавно на китайській платформі соціальних медіа Xiaohongshu поширилися скріншоти розмови між модельєром на ім'я Yue Yang і одним з користувачів. У цій розмові обговорюються схожості між коротким топом, який носила Lisa з BLACKPINK у музичному відео на її нову сольну пісню "ROCKSTAR", та дизайном топу з серцем бренду A1J, що належить Yue Yang. Модельєр навіть стверджувала, що топ Ліси — це "плагіатна" версія, і що команда Ліси ніколи не зв'язувалася з нею щодо цього дизайну.



На Xiaohongshu Yue Yang опублікувала фотографії свого оригінального дизайну, створеного у 2020 році, а також докази того, що її дизайн був скопійований і що в Інтернеті можна знайти дешеві "плагіатні" версії.




Після того, як скріншоти стали вірусними, Yue Yang також опублікувала на Instagram-акаунті свого бренду A1J фотографії, які демонструють схожість дизайнів, а також фотографії остаточного варіанту її дизайну. У підписі до них вона написала:

Зірковий дизайн тоді був або відверто скопійований іншими людьми, або трохи "модифікований", щоб виглядати інакше. Я погоджуюся, що різні уми можуть думати однаково, але водночас я вважаю, що мій дизайн обов'язково опинився на чиїсь дошці натхнення в певний момент. Це стосується як дизайнерських речей, так і Taobao.
Протягом останніх кількох років я намагалася подати в суд або поскаржитися на цей продукт, але отримання авторських прав на цей дизайн є як часово, так і фінансово затратним процесом. У період пандемії COVID-19 я не мала можливості зареєструвати мій бренд. Особливо, враховуючи, що я займалася дизайном і виготовленням у Лондоні, тоді як більшість інших "натхненних" виробів виготовлялися в інших місцях, де діють різні закони. З учорашнього дня я намагалася зв'язатися зі стилістом, який вибрав речі, що, на мою думку, є явною копією моїх, але досі я не отримала відповіді.
Після того, як я висловилася на китайській платформі і тут, на Instagram, я також отримала фальшиві повідомлення від фанатів, які видавали себе за піар-команду, а також погрозливі коментарі на xiaohongshu.


Незважаючи на те, що суперечка набирає обертів, агентство Ліcи, LLOUD, досі не зробило жодної офіційної заяви.