Коли McDonald’s Japan оголосили про співпрацю з дівочою групою aespa, це викликало негативну реакцію міжнародних фанатів.
1 липня McDonald’s Japan опублікували відео на своєму офіційному акаунті в X (Twitter), оголосивши про співпрацю з дівочою групою aespa. У 30-секундному відео учасниці aespa представляли різні продукти McDonald’s, включаючи нові позиції McCafe.
Однак замість того, щоб радіти новій комерційній угоді aespa, шанувальники, особливо міжнародні, демонструють негативні реакції.
Зокрема, фанати зазначили можливу причетність McDonald’s до поточної кризи в Палестині, оскільки власник франшизи мережі швидкого харчування в Ізраїлі відомий своєю підтримкою ізраїльських солдатів шляхом пожертвування сотень тисяч обідів.
Співпраця aespa з McDonald’s розлютила шанувальників, які постійно протестують проти неї на соціальних платформах, таких як X (Twitter).
Насправді, протести з повідомленнями на кшталт "Ми НЕ хочемо, щоб AESPA чи будь-які інші ваші артисти співпрацювали або рекламували STARBUCKS чи McDonald’s" ширяться в соціальних мережах і набирають тисячі вподобань.
Раніше інший артист SM, NCT, також піддався критиці після співпраці з іншою контроверсійною мережею – Starbucks. Тоді акаунти хлопчачої групи в соціальних мережах (включно з акаунтами окремих учасників) втратили до 8 мільйонів підписників загалом.