Новини
7 липня 2024

Падіння продажів K-pop альбомів у Китаї та Південно-Східній Азії, але зростають в Європі?

article_image

Останні дані про продажі K-pop альбомів вказують на зміну тенденцій на світовому ринку. Хоча раніше основними споживачами K-pop вважалися Китай та Південно-Східна Азія, тепер акцент зміщується на США та Європу.


5 липня на корейському форумі "theqoo" було опубліковано тему під назвою "Експорт K-pop альбомів падає в Китаї та Південно-Східній Азії", яка привернула значну увагу. У темі було представлено дані про експорт альбомів, опубліковані на Circle Chart, що показують тенденції з 2022 до 2023 року.


Дані про експорт альбомів за 2022 і 2023 роки:

  • Тайвань: Близько $9M (2022) → Близько $13M (2023)
  • В'єтнам: Близько $3M (2022) → Менше $2M (2023)
  • Індонезія: Близько $4M (2022) → Близько $3M (2023)
  • Таїланд: Близько $4M (2022) → Близько $3M (2023)
  • Філіппіни: Близько $2M (2022) → Менше $2M (2023)
  • Гонконг: Близько $4M (2022) → Близько $8M (2023)
  • Нідерланди: Близько $4M (2022) → Близько $5M (2023)
  • Німеччина: Близько $4M (2022) → Близько $9M (2023)
  • Великобританія: Близько $3M (2022) → Близько $4M (2023)
  • Канада: Близько $2M (2022) → Близько $4M (2023)
  • Франція: Менше $4M (2022) → Близько $4M (2023)
  • Австралія: Близько $1M (2022) → Близько $2M (2023)
  • США: Близько $40M (2022) → Близько $60M (2023)
  • Японія: Близько $80M (2022) → Близько $120M (2023)
  • Китай: Близько $50M (2022) → Близько $35M (2023)


З цих даних видно, що Японія зберігає провідну позицію щодо експорту K-pop альбомів і навіть демонструє значне зростання. Однак у Китаї та Південно-Східній Азії спостерігається значне падіння продажів, що дозволило США обігнати Китай. У той же час усі європейські країни збільшили обсяги купівлі K-pop альбомів упродовж років.


Це означає, що обмежуючись лише експортом альбомів, Європа почне випереджати ринок Південно-Східної Азії, починаючи з 2023 року. Тим часом США мали незначний обсяг продажів до 2017 року, але з 2018 року він значно зріс і піднявся на 2-е місце за обсягом експорту альбомів.


Спад на ринку Південно-Східної Азії пов'язують із перемиканням популярності на місцевих співаків з цього регіону.


Дізнавшись про ці дані, користувачі інтернету звернули особливу увагу на зміни в Японії, США, Європі, Китаї та Південно-Східній Азії, залишаючи такі коментарі:


"Причин для перегляду K-pop у Південно-Східній Азії стає все менше. Громадська думка щодо Кореї не дуже позитивна, а власна культура цих країн сильна. Якість також зростає"
"Вражає, як Японія продовжує зростати"
"Схоже, споживчий ринок Китаю змінився на офлайн концерти, а не на падіння популярності K-pop"
"Вражає, як Європа зростає"