Новини
7 липня 2024

Фани розчаровані слабким промо YG для пісні BABYMONSTER "Forever"

article_image

Нещодавно фани BABYMONSTER звернулися до соціальних мереж, щоб висловити своє невдоволення щодо графіка промо для пісні "Forever".


"Forever" оголошено як попередній сингл до першого повноформатного альбому BABYMONSTER, який має вийти у вересні або жовтні. Однак, незважаючи на його важливість, промоційний графік для "Forever" був досить обмеженим.


Пісня була випущена 1 липня, але перший виступ групи заплановано майже через тиждень, 6 липня, на шоу "It’s Live". Наступного дня, 7 липня, вони виступлять на "Inkigayo" і 11 липня — на "M Countdown".


Багато фанів стверджують, що проведення промоційних виступів для "Forever" так довго після його виходу пропускає оптимальний період для максимізації популярності пісні. Крім того, набираючи бали так пізно, вони знижують свої шанси на перемогу в щотижневих музичних шоу.


До того ж, "Forever" показує слабкі результати як на внутрішньому, так і на міжнародному ринках. У Південній Кореї пісня випала з Топ-100 на основних музичних чартах, таких як Melon, Bugs та Genie.


На Spotify "Forever" також показала значний спад у порівнянні з попередньою піснею. "Forever" записала лише 372,319 потоків у свій перший день, не потрапивши на глобальний чарт Spotify, і її кількість потоків була більш ніж у два рази меншою порівняно з "Sheesh" (820,811 потоків у перший день).


Станом на 4 липня "Forever" мала загалом 3,623,534 потоки на Spotify по всьому світу, що на понад 3 мільйони потоків менше, ніж "Sheesh" мала за перші чотири дні.


Фани вважають, що погано заплановані промоційні заходи YG можуть ще більше зменшити досягнення BABYMONSTER.