Новини
7 липня 2024

TXT згенерували $28.4 мільйона медіа-вартості на Паризькому тижні моди, сприяючи зростанню бренду

article_image

21 червня TXT відвідали показ “Dior 2025 Summer Men’s Collection” у Парижі, Франція. Гурт, який з серпня минулого року виступає як амбасадор Dior, виглядав стильно у денді жакетах та яскравих кросівках.


Згідно з останнім звітом платформи маркетингу впливу Lefty, TXT згенерували $18.3 мільйона вартістю зароблених медіа (EMV) під час показів 2025 S/S Men’s Fashion Week, посівши перше місце серед найвпливовіших учасників. Індивідуально Soobin і Yeonjun зайняли 6-е і 7-е місця відповідно, що принесло групі загальну вартість у $28.4 мільйона.



TXT значно сприяли підвищенню іміджу Dior на цьому тижні моди. Dior, який був визнаний “топ-брендом”, згенерував $61.82 мільйона вартістю медіа, що на 85% більше, ніж минулого року, при цьому TXT забезпечили 46% від цієї вартості.



Тим часом, 3 липня TXT випустили свій японський сингл “CHIKAI” і активно його просувають. 10 липня вони розпочнуть тур “TOMORROW X TOGETHER WORLD TOUR IN JAPAN” на Tokyo Dome.