Корейський інститут корпоративної репутації опублікував рейтинги брендового значення індивідуальних учасниць дівочих груп за липень.
Згідно з аналізом великих даних Корейського інституту корпоративної репутації за липень, Каріна з aespa піднялася на перше місце за індивідуальним брендовим значенням, за нею слідує Воньон з IVE на другому місці, а Тейон з Girls' Generation займає третє місце. Їхні індекси брендового значення наступні:
Каріна посідає перше місце з індексом брендового значення 7,210,532, зрісши на вражаючі 157.78% з минулого місяця та піднявшись на дві позиції, щоб очолити рейтинг.
На другому місці Воньон з індексом 6,477,437, що зросло на 12.42% з минулого місяця, незважаючи на падіння на одну позицію.
На третьому місці Тейон з індексом 4,447,210, що зросло на 123.87% з минулого місяця та піднявшись на п’ять позицій.
Аналіз великих даних показав, що найчастіше пов'язаними з Каріною термінами були “чарівна," "стильна," і "миловидна.” У той же час, ключові слова, що найчастіше шукалися стосовно учасниці, були “Supernova,” "концерт," і "waterbomb".
Нижче наведено рейтинг 30 найкращих учасниць жіночих груп за місяць:
- Karina (aespa)
- Wonyoung (IVE)
- Taeyeon (Girls’ Generation)
- Yujin (IVE)
- Nayeon (TWICE)
- Jeewon (cignature)
- Winter (aespa)
- Joy (Red Velvet)
- Chaewon (LE SSERAFIM)
- Irene (Red Velvet)
- Ningning (aespa)
- Giselle (aespa)
- Jisoo (BLACKPINK)
- Mimi (OH MY GIRL)
- Rei (IVE)
- Eunji (Apink)
- Natty (KISS OF LIFE)
- Rosé (BLACKPINK)
- Jennie (BLACKPINK)
- Haewon (NMIXX)
- Wendy (Red Velvet)
- Wonhee (ILLIT)
- Seulgi (Red Velvet)
- Jeongyeon (TWICE)
- Jihyo (TWICE)
- Mina (TWICE)
- Lisa (BLACKPINK)
- YoonA (Girls’ Generation)
- YooA (OH MY GIRL)
- Yeri (Red Velvet)